دوستی دختر و پسر و باکرگی دختران_میل جنسی
انجام پروژ های ساختمانی ، کاشی و سرامیک ، سنگ و نما ، سیمانکاری ، نازک کاری و سفت کاری
موضوعات
نويسندگان
ديگر موارد
دوستی دختر و پسر و باکرگی دختران_میل جنسی
 

آیا میل و غریزه جنسی را تا قبل از ازدواج سرکوب کنیم؟ آیا داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج صحیح است؟

دوستی دختر و پسر بدون رابطه جنسی چگونه است؟ دختری می گوید: وقتی با پسری دوست میشم از رابطه جنسی خودداری میکنم ولی وقتی باز تنها میشم تحریک میشم. این نیازو باید سرکوب کرد؟

دوست پسر و دختر

سوالات زیادی در زمینه دوستی دختر و پسر یا داشتن رابطه جنسی در زمان مجردی پرسیده می شود. این دغدغه بسیاری از دختران و پسران(خصوصا دختران) امروزی در ایران است. حالا چرا در ایران؟ چون در کشورهای غربی اینگونه صحبت ها مطرح نمی شود و سبک زندگی آنها با سبک زندگی سنتی ایران متفاوت است.

 درکشورهای غربی بسیاری از دختران قبل از ازدواج بکارت خود را از دست داده اند و موقع ازدواج هیچ پسری از باکره بودن یا نبودن دختر سوال نمی پرسد. ضمن اینکه ازدواج در این کشورها مانند ازدواج های سنتی در ایران نیست. البته این را بدانید که در همین کشورها علی رغم تبلیغات و فیلمهایی که ساخته شده برای یک پسر غربی ازدواج یا رابطه جنسی با دختری که باکره است بهتر و خوشایند تر است ولی آنها با این فرضیه ازدواج می کنند که همه دخترها باکرگی خود را از دست داده اند و همچنان که خودشان قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته اند دختران نیز آزادند که رابطه جنسی داشته باشند.

رابطه جنسی قبل از ازدواج در ایران برای پسرها دغدغه ای ایجاد نمی کند و بسیاری از آنها که مسائل شرعی برایشان بی اهمیت است رابطه جنسی قبل از ازدواج را تجربه کردند. آنهایی هم که به هر علتی رابطه جنسی نداشتند با خود ارضایی سعی می کنند میل جنسی خود را ارضا کنند.

پسر خائن

اما رابطه جنسی در دوران مجردی برای دختران در ایران بسیار گران تمام می شود. شاید شما از آن دسته دختران روشنفکر هستید و جدا از مسائل شرعی می گویید نباید به سنتها توجه کرد و برای ازدواج هم با پسران روشنفکر ازدواج می کنیم که به این مسائل اهمیت نمی دهند. اما میدانید همان پسران روشنفکر برای ازدواج چگونه فکر می کنند؟ به این مورد توجه کنید: یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست.

متاسفانه در ایران اکثر پسرانی که خود باکرگی دختری را برداشته اند ضمن اینکه حاضر نیستند مسئولیت این کار را بپذیرند برای ازدواج هم نمی توانند به آن دختر اعتماد کنند! چرا؟

اکثر مردها درباره زنانی که زود نرم می شوند اعتمادی ندارند

– الیزابت الیوت در کتاب “عشق و پاکی” چنین می گوید: من به خانم‌ها می‌گویم، فاصله‌تان را حفظ کنید. ناهنجاری اصلی طبیعت انسان را بشناسید، ما برای چیزهایی ارزش قائل هستیم که نمی‌توانیم به دست بیاوریم. چیزهایی که برای به دست آوردنشان تلاشی نکرده باشیم را نادیده می‌گیریم. دوچرخه‌ای که برای کریسمس به ما هدیه داده شده با دوچرخه‌ای که با پول دو تا سه سال کار پخش روزنامه‌ها در خانه مردم به دست آورده‌ایم، خیلی برایمان فرق دارد.

به باور بیشتر پسران ایرانی دخترانی که حاضر می شوند تحت شرایطی در دوران مجردی رابطه جنسی برقرر کنند مورد اطمینان برای ازدواج نیستند. این ذهنیت در همان پسر روشنفکر ایرانی هم تاثیر دارد.

دخترو پسر دوست باشند بدون رابطه جنسی

در بعضی شرایط صحبت از دوستی دختر و پسر بدون رابطه جنسی می شود. چنین رابطه ای بارعایت کردن شرایط عرفی و اجتماعی جامعه برای برطرف کردن نیاز اجتماعی می تواند خوب باشد ولی ابتدا مسائل زیر را در نظر بگیرید

مقصود از دوستی دختران و پسران، رابطه ای است نسبتا صمیمانه و گرم و عمدتا پنهانی که در قالب دیدارهای مخفیانه، رد و بدل کردن نامه و یا برقراری ارتباط تلفنی بین دختر و پسر، شکل می گیرد. اگر این دیدارها در خانه یا محلی مشابه باشد که دختر و پسر تنها باشند امیال جنسی دوطرف تحریک شده و رابطه جدی تر می شود.

باید به صراحت گفت هیچ دختری نبوده که با دوست پسر خود در اتاق یا خانه ای تنها باشند و دختر یک گوشه اتاق و پسر گوشه دیگر اتاق نشسته و با هم صحبت های عاشقانه می گویند. اگر شنیدید باور نکنید. میل جنسی یک میل دوطرفه است از زمانی که دو جنس مخالف در محیطی تنها می شوند افکاری در ذهن آنها بوجود می آید که کاملا طبیعی است. اگر دختر یا پسری به شما گفت چنین افکاری به ذهنش نیامده یا دروغ می گوید یا مشکلات روانی و جنسی دارد!

اما چاره چیست؟ اگر تفکر عقلانی چاشنی احساسات و عواطف هیجانی شود، می تواند غریزه جنسی را در مسیر طبیعی خود قرار دهد و با ارضای طبیعی و درست آن، به سکون و آرامش دلخواه دست یابد. در حالی که تأمین این غرایز از راه غیرشرعی و نادرست، می تواند آسیب های روحی ـ روانی ناگواری بر آدمی وارد کند

عده ای از کارشناسان اجتماعی معتقدند: دختران تصور می‌کنند پسران تشنه احساسات هستند و پسران نیز تصور می‌کنند دختران نیاز جنسی زیادی دارند. پسران در روابط دوستی به هوس و غریزه جنسی خود بیشتر بها می‌دهند و پس از اولین ارتباط جنسی دچار وابستگی جنسی می‌شوند یعنی رابطه جنسی آنها گسترده‌تر می‌شود. آنها در تمامی ملاقات‌های بعدی دنبال فرصتی برای تأمین این نیاز هستند و تا زمانی که طرفشان پاسخ‌گوی این نیاز باشد این رابطه ادامه دارد. اما هر زمان که طرفشان از رابطه جنسی خودداری کند یا اخلاق و رفتار پسر تغییر می‌کند یا مدام بهانه‌گیری می‌کند یا آن رابطه را برهم می‌زند.

دوستی دختر و پسر در صورتی که کاملا کنترل شده باشد مخصوصا وقتی خانواده ها در جریان باشند می تواند مناسب باشد. اما متاسفانه اینگونه روابط از نظر اکثر خانواده های سنتی در ایران مورد پذیرش نیست و دختر و پسر ناچارند پنهانی روابطی را آغاز کنند که در اکثر اوقات نتیجه این رابطه پنهانی برای دختران بسیار پرهزینه است.

 


منبع پاتوق 2000


لطفا نظرات وپیشنهادات خود را اعلام بفرمایید در صورت تمایل مطالب شما هم با نام خودتان منتشر میشود
تعداد بازديد از اين مطلب: 17237
موضوعات مرتبط: تفریحی وسرگرمی , ,
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0

نويسنده : بهروز
تاريخ : چهار شنبه 13 فروردين 1393
نظرات
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


صفحات
آرشيو مطالب
مطالب تصادفي
مطالب پربازديد